Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Yvon Lodewijks - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Yvon Lodewijks - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje...

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Yvon

02 November 2009 | Nederland, Dongen

Hoi allemaal!!

Jaja, lang over gedroomd nu nog waarmaken!!!
Morgenavond vertrek ik naar Nieuw Zeeland, terug naar de zomer.
Reizen en werken op Henk z'n dropzone.
De planning is dat ik half april weer terug kom, als het hier weer lekker warm wordt zodat ik 3 zomers achter elkaar heb :)

Alles is ingepakt, toen ik me er eenmaal bij neer had gelegd niet veel mee te kunnen nemen (aangezien ik m'n parachute niet hier achter wil laten) was m'n koffer zo gepakt, nog geen 10 minuten!

Boardingpas geprint, klaar om te gaan! In totaal is het 26 uur vliegen waarvan het langste stuk 21,5 uur is...

Iedereen bedankt voor de kaartjes, mailtjes, smsjes, telefoontjes etc. superlief!!!! En onwijs fijn om (bijna) iedereen nog even gezien te hebben.

Het volgende bericht zal vanaf de andere kant van de wereld komen :D

Liefs Yvon




  • 03 November 2009 - 04:40

    Jasmine:

    Fijne vlucht!! Tot snel!!! Yeah! Nog even en dan ben je d'r!

  • 03 November 2009 - 08:49

    Anja:

    He Yvon,

    Goeie reis en heel veel plezier. Geniet ervan en groetjes aan Henk en Sarah.

    Liefs, Anja

  • 03 November 2009 - 09:13

    Rachel:

    Hi Yvon,
    Hele goede reis! Ga lekker genieten daar. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen.
    Doe Henk de groetjes van me, die heb ik al zooo lang niet meer gezien.
    Have fun!!!
    Liefs,
    Rachel

  • 03 November 2009 - 10:26

    Jenny Brenders:

    Hoi Yvon,

    Goede reis en veilig weer terug he.
    Wij wensen je een onwijsgave tijd.
    groetjes Van ons

  • 03 November 2009 - 10:39

    Roomies Eindhoven:

    Neee! Laat ons niet alleen! Geef ons nog een glimp van Yvon..

  • 03 November 2009 - 11:02

    Linda:

    Go for it, my dear!!!!

    Enjoy it to the full!!!

    Heel veel plezier en een goede reis! Heb je je handdoekje nog gekocht?

    Fijn je nog even gezien te hebben, als je terug komt ben ik mama. Ha ha, raar idee, toch wel!

    Mis ons niet, en we zien je wel weer,

    Linda (en Pete)

  • 03 November 2009 - 11:19

    Saskia:

    hey yvon

    ik wens je een super tijd in nieuw zeeland!
    veel plezier en komweer veilig terug.

    groetjes saskia

  • 03 November 2009 - 12:11

    Anna:

    Lieverd geniet ervan!! Ik ben trots op je dat je gaat! GO GIRL GO GIRL! (Filmpje stuur ik wel op als ie gebrand is want dat is er nog niet van gekomen..)DOEIIIIIIIII!

  • 03 November 2009 - 12:14

    Christa:

    Have fun!!! Succes met het lange zitten in het vliegtuig... enne, anders spring je er toch gewoon uit! XXX

  • 03 November 2009 - 12:16

    Eline:

    Veel plezier daar!!!!
    Liefs!

  • 03 November 2009 - 13:53

    Jolanda Van Rossum:

    Hoi Yvon, ik wens je een geweldig goede reis en zal vaak aan je denken (wij in de kou en jij in de zon !) geniet maar lekker Liefs Jolanda

  • 03 November 2009 - 18:59

    Mariska:

    He Yvon,

    Gaaf dat je naar Nieuw zeeland gaat!!
    Heel veel succes en vooral plezier toegewensd.

    Groetjes Maris

  • 04 November 2009 - 18:09

    Karin:

    Hey Yvon,
    En hoe was de reis? Ben zo benieuwd naar je eerste indrukken... hoop snel iets te lezen en foto's te zien!
    Liefs Karin

  • 04 November 2009 - 19:49

    Ingrid:

    Heej nicht !

    Hoe is het daar aan de andere kant van de wereld :) Ik heb je nog een sms gestuurd gisteren. Heb je nog wel hetzelfde nummer ??
    Nou hoop snel wat van je te lezen :)

    Liefs Ingrid

  • 04 November 2009 - 21:28

    Kees:

    Hoi Yvon,
    Je zit nu in Sydney op het vliegtuig naar New Zeeland te wachten, bij jouw is het donderdagmorgen vroegen
    warm hier is het woensdag
    avond 22:00 uur donker en
    koud, gaat vriezen vanacht. Een raar idee
    groetjes kees.

  • 04 November 2009 - 23:29

    Afrikanouki:

    Whahahahah VON!!!

    Jij gaat VELEN kwartiertjes lopen daar! Fietsen kan ook maar aan de andere kant van de weg he schat!

    veel plezier!!

  • 05 November 2009 - 13:59

    Monique Van Kerkhof:

    Heej!

    Alles goed?? Ik ga je blog goed in de gaten houden hoor! Heel leuk! Laat snel wat van je horen!

    Liefs Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Yvon

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 19367

Voorgaande reizen:

03 November 2009 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

30 November -0001 - 30 November -0001

Hier

Landen bezocht: