Ben d'r! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Yvon Lodewijks - WaarBenJij.nu Ben d'r! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Yvon Lodewijks - WaarBenJij.nu

Ben d'r!

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Yvon

07 November 2009 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Jaja, na een lange reis ben ik er toch echt!!!!
Echt onbeschrijfelijk... Ik kan het nog steeds niet geloven! De reis ging eigenlijk sneller dan verwacht, zo groot is de wereld dus toch niet..
Toen ik in Nieuw Zeeland aankwam moest ik een formuliertje invullen, ze vroegen o.a. in welke landen ik de afgelopen 30 dagen geweest was.
Euh.. Nederland? Oh nee, Nederland, Engeland, Thailand, Australie!!! In 2 dagen tijd haha!

Heerlijk om Henk & Sarah weer te zien en wat een warm welkom!!! En nu woon ik dus in hun paleis, zo in contrast met m'n 'huisje' op Texel. De enige overeenkomst is dat het even ver lopen is naar de douche :)
Wel wat overdreven, eigen verdieping, badkamer met bad én douche, playstation, draadloos internet en zelfs een auto! En dat allemaal voor mij? (En straks een beetje voor Teun..) Bizar is denk ik 't juiste woord voor dit alles.
De dropzone waar ik straks ga werken is klein maar fijn. Alles heel mini mini vergeleken met Texel. Dit gaat een leuke zomer worden!!

Ik zal snel foto's maken en die online zetten want 't uitzicht is echt fantastisch!!!!
Net een ansichtkaart en geen droom maar echt, benieuwd of dit gaat wennen.

Morgen start ik met rondtrekken.
Ik ga met de auto (LINKS rijden oh ja) naar Picton, daar vertrekt de boot naar het Noordereiland waar ik Jasmine op ga zoeken.
En van daaruit verder maar nog geen conctreet plan.

Bedankt voor alle reacties, supertof!!

Liefs Yvon

  • 06 November 2009 - 19:10

    Annemarie:

    Lieve Yvon,

    Fijn te horen dat je er bent... Hier alles goed in 't koude Nederland! Lunchen was echt heeeel gezellig! En nog bedankt voor 't geld! Goed uitkijken en we houden contact!

    Kus Annemarie

  • 07 November 2009 - 16:09

    Ingrid:

    Hoi !

    hahaha, jij hebt het getroffen zal ik maar zeggen :) Tof zeg.
    Volgens mij ga jij het heel leuk krijgen !

    Dikke kus !

  • 07 November 2009 - 17:42

    Lodewijkjes:

    fijn dat de reis zo goed is verlopen en leuk dat je in een luxe huis zit veel plezier met rondtrekken geniet ervan en we kijken uit naar de foto's
    gr vanuit een regenachtig dongen-vaart

  • 08 November 2009 - 22:18

    Menno:

    Wel genieten he!!! :)

  • 08 November 2009 - 23:00

    Piep:

    Lieve Von!
    Geniet van al je avonturen en sms/mail je snel! xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Yvon

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 19364

Voorgaande reizen:

03 November 2009 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

30 November -0001 - 30 November -0001

Hier

Landen bezocht: