Het Noordereiland - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Yvon Lodewijks - WaarBenJij.nu Het Noordereiland - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Yvon Lodewijks - WaarBenJij.nu

Het Noordereiland

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Yvon

10 November 2009 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Wauw, het is supermooi hier!!!
Zaterdag vertrokken vanuit Kaikoura en naar Picton gereden. Het links rijden valt enorm mee, totdat je op rotondes komt... In Picton de boot genomen naar het Noordereiland, mooie overtocht maar duurde wel lang, 3 uur en 18 minuten :)
Op visite geweest bij Jasmine & Patrick in Wellington, erg leuk leuk leuk!!!
Handig om een gids in de stad te hebben! Thx Jasmine! Mooie wandeling naar de top gemaakt, meer een hike, soms echt supersteil omhoog. En jawel, een Lord of the Rings filmlocatie ontdekt! Ook op visite geweest bij Alex in Wellington en besloten om samen een stukje verder te reizen.
Maandagochtend vroeg vertrokken naar Napier waar het regende.. Dan maar shoppen, had nog genoeg nodig ;)
Vandaag bij Lake Taupo geweest, dat is warm water!! Ook in Taupo zelf en bij de Huka Falls. Denk aan de piranya in de Efteling maar dan 10x zo heftig, zo fantastisch!!! Ik ben er nog steeds van onder de indruk. Nu in Rotorua waar we morgen gaan Zorben en naar de modderbadjes gaan.

Kortom allemaal leuk leuk leuk en heerlijk dat het lekker weer is :)

Probeer wat foto's te plaatsen, hopelijk lukt 't.

Liefs Yvon

  • 10 November 2009 - 12:51

    Maria De Jongh:

    Hoi yvon,
    mooi dat je al wat foto's hebt geplaatst kunnen wij mee genieten van jou mooie reis. geniet er van groetjes van ons.

  • 10 November 2009 - 15:02

    Ilvy:

    hee Zus,
    thnx voor je smsje! Klinkt heel leuk allemaal. Mooie foto's!
    en leuk nieuw shirt!
    veel plezier nog!
    xxxx

  • 11 November 2009 - 18:07

    Monique Kahlman:

    Meis,
    Als ik die foto's zie ben ik helemaal jaloers. Wat een avontuur zeg.
    Ik heb me aangemeld voor je nieuwsbrief en kan zo een beetje meegenieten.
    Heel veel plezier vanuit Dongen.
    Groetjes
    Monique Kahlman

  • 11 November 2009 - 19:47

    Kees:

    Ik weet ondertussen wat zorben is, heb je het al gedaan enzo ja laat eens foto's zien.
    nog veel plezier groetjes
    kees xxx

  • 14 November 2009 - 07:35

    Lammie:

    he lammie!!!ik vaind je niet meer lief!hoe kun je mij nou hier achterlaten in koude kikker landje??
    je heb al mooie foto's gemaakt!!heel erg veel plezier daar en ik blijf kijken wat je doet!
    gr lammie

  • 15 November 2009 - 22:01

    Kim:

    in drie woorden wauw wauw wauw! kan nu de rest van het boxje wel vullen met vertellen hoe jaloers ik ben :-). geniet ervan meis!

  • 15 November 2009 - 22:28

    Piep:

    Ziet er goed uit Von!
    Geniet ervan en hebben ze nou eigenlijk bnn daar?
    xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Yvon

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 19361

Voorgaande reizen:

03 November 2009 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

30 November -0001 - 30 November -0001

Hier

Landen bezocht: