Happy Newyear!!! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Yvon Lodewijks - WaarBenJij.nu Happy Newyear!!! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Yvon Lodewijks - WaarBenJij.nu

Happy Newyear!!!

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Yvon

01 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hoi hoi,

Wat superlief dat jullie allemaal aan mij denken om 12u 's middags in Nederland! Ja inderdaad, ik heb de jaarwisseling er al op zitten...
Echt zo bizar om te bedenken dat als ik morgen aan 't werk ben, aan 't lunchen ben dat jullie dan midden in de jaarwisseling zitten!!!!

Alvast superveel plezier vanavond en onwijs bedankt voor alle smsjes, mailtjes en reacties op deze site!

Dat al jullie wensen voor 2010 uit mogen komen!

Dikke nieuwjaarszoen,

Yvon

• 01 Januari 2010 - 16:04

Linda:

Een heel gelukkig nieuwjaar!!!
    Veel liefs Linda

• 03 Januari 2010 - 10:32

Karin:

Hallo!
    Heb je net een mailtje gestuurd, maar ook even de tijd genomen om je reisverslagen en foto´s te bekijken! Schitterend hoor wat je allemaal doet en ziet! Geniet ervan!
    Liefs Karin

• 03 Januari 2010 - 10:42

Marjolein:

Hé,
    Wat een mooie verhalen en foto's. Ik ben wel een beetje jaloers hoor.

Ik wens jou een heel mooi en gezond 2010!!!

Dikke kus!!!

• 03 Januari 2010 - 19:22

Fam. De Vries:

wat leuk om te lezen dat je het zo ontzettend naar je zin hebt. de beste wensen, jouw jaar kan na zo'n begin niet meer stuk. veel plezier,leuk dat we je kunnen volgen. gr.anita en de rest.

• 08 Januari 2010 - 22:32

Piep:

Lieve Von!
    Heb jij eigenlijk al bedacht hoe je die 2 palmbomen voor ij en Leonie mee gaat nemen???
    x